WAT IK DOE

Waar ik je bij kan helpen: 

De soort klussen die ik doe variëren enorm. Daar zit meteen ook mijn kracht en waar ik energie van krijg. Variatie! Wat alle klussen wel gemeen hebben is dat ik werk aan verbetering, in processen, middelen en structuur. Ik bekijk graag een manier van werken zoals die is, check waar die toe dient en concludeer of die nog doet waar die ooit voor bedacht is. Met een frisse blik heb je de mogelijkheid om anders te kijken. Daarvoor hoef je niet nieuw in een organisatie te staan, maar wel opnieuw kijken naar wat je nodig hebt en hoe je dat kunt organiseren. Alles wat er is boven tafel krijgen, door elkaar husselen en opnieuw in elkaar zetten. Dat is mijn specialiteit en vind ik gaaf om te doen!

Een greep uit de verschillende klussen die ik doe: 

Communicatiestrategie: 

het vertalen van de missie/visie van je organisatie naar een communicatiestrategie. Communicatie begint bij het vertalen van dat waar jouw organisatie voor staat, dus je missie en visie vertalen naar kernwaarden, communicatiedoelstellingen en het bepalen van je doelgroepen. Met een goede strategie heb je een kerndocument waaraan je je uitgaande communicatie kunt toetsen en heb je je uitgangspunten bepaald.

Jaarplan: 

een jaarkalender met daarin de communicatiemomenten over je bedrijfsactiviteiten: wat wil je vertellen en hoe vertaal je dat naar je doelgroep. Hierbij verlies ik jouw verhaal niet uit het oog en we maken goede afwegingen welke middelen het meest geschikt zijn om jouw doelgroepen te bereiken.

Brandingplan: 

waar staat je bedrijf voor, wat wil je uitstralen en hoe bereik je dat? Branding is een chique woord voor 'vermarkten'. In dit geval lever ik je dus een ready to go actieplan op hoe je je bedrijf het beste in de markt kunt zetten en met inzet van welke media en een moodboard in de bijpassende stijl en sfeer.

Scan van je communicatiemiddelen: 

welke communicatiemiddelen zet je in en wat wil je ermee bereiken? Ik maak een analyse van de middelen die je gebruikt en of dat dat bijdraagt aan je doelstellingen. Je krijgt op 1 A-4 acties die je meteen kunt toepassen en tips met aanpassingen. Natuurlijk kan ik ook deze aanpassingen voor je verzorgen.

Communicatieplan: 

een handzaam plan voor de communicatie over jouw bedrijfsactiviteiten of een specifiek project. Uitgangspunt is dat het helder en concreet is en dat het een kant-en-klaar plan is wat zo uitgevoerd kan worden. 

Organisatie van je evenement: 

of het nou om een workshop voor 25 personen gaat of een conferentie met 250 deelnemers: ik ontzorg je en zorg er dus voor dat alles in jouw stijl wordt neergezet en tot in de puntjes is geregeld.


Ik werk samen met andere gekwalificeerde ondernemers die mijn eigen kwaliteiten aanvullen, om jou zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn.